Jahaja

Jag har då rakt inte varit så aktiv, som jag tänkt. Traderayra skulle jag kallas det och dessutom har jag fått kommenterings hysteri. Jag har handlat en klänning från Odd Molly och solglasögon av märket Gucci Ett nytt fenomen hos mig är också att jag börjat kommentera bloggar. Varje gång frågar jag mig "vad tusan ska jag göra det för?" varje gång svarar jag " Jag måste.. Jag tycker ju" Boken "Hypnotisören" av har fångat mitt intresse. Jag sträckläser de böcker som fångar mig. Det betyder att jag inte släpper den allt för långa stunder, tur att det inte händer så ofta. Hursom, den rekommenderar jag.

http://www.dn.se/dnbok/bokrecensioner/recension-lars-kepler-hypnotisoren-1.913783

Med andra ord ägnas dagen åt att skriva i blogg, läsa och kolla tradera .... Bra aktiviteter för en regnig dag .. eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0