Förslagen ...

Jag gör  mitt första inlägg med temat "namn på blogg" och dess eventuella innehåll.
Periodvis är jag en bloggläsare. Jag har några favoriter som jag kikar in på.

Hursom, när jag tänkte på vad min blogg skall heta så hade jag en del uppslag eller som jag vill kalla dem förslag... Förslagen Blev mitt val av den enkla anledningen att ordets betydelse.. betydelse som jag sällan kommer ihåg. Men just idag mindes  jag ...

listig, knipslug, småslug, illmarig, finurlig, förfaren, lurig, fiffig, klurig, klipsk, smart, förslagen, fullfjädrad, durkdriven, beräknande, slipad, bakslug, rävaktig, utstuderad klok, begåvad, vettig

Jag kommer i min blogg förhoppningsvis att prata om det som faller mig in och intresserar mig.

Kläder, barn, socialt arbete, humor kanske en del dumma - icke genomtänkta inlägg, likväl som genomtänkta och kloka. dessvärre befarar jag att även en del inlägg kan handla om relationer.

Fy fasen va trist jag verkar vara, en insikt jag får då jag läser igenom de redan skrivna raderna. struntsamma ...
Härmed förklarar jag min Blogg öppnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0