självrannsakan ...

Det här med blogg

Jag är barnsligt förtjust i kläder, vilket för mig till mängder av stilbloggar. Inte helt ovanligt att jag tänker  "Va fan.. Vuxna människa! Visa upp sig i allehanda kreaktioner på nätet" . Jag kan inte låta bli att undra vad det står för? Om det är ett behov av bekräftelse.
Nåja en och annan sida besöker jag ofta.  Med andra ord konstaterar jag att "vuxna människa" trots allt bidrar med något även för mig.

Det här med kläder och vad man har på sig, Idag är det andra dagen i rad som jag vandrar om kring naken, värmen inbjuder. Har dessutom förmånen att bo insynsskyddat. Vandrar omkring är också synd att säga - Jag stapplar pga en rejäl stukning. Hur fasen kan en stukad fot värka så in i helsike, så pass att jag gråtit som ett barn, särskilt nattetid. Om inte maken hört min klagan, har jag gråtit lite högre..
Jag har tydligen ett behov av att bli bekräftad jag också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0