Tävling tvingar mig att skriva några rader

... Något som jag borde gör mera utan tvång. jag gillar ord Men för den som mot förmodan läser dessa korta men ack så innehållsrika rader så lämnar jag härmed en hänvisning till bloggen som alla Klädgalna vuxna kvinnor talar om...Skämt å sido http://hemmalinda.blogg.se/index.html Kanske det kommer en dag då även jag har en och annan läsare... Bör jag sätta ut bilder ?? Ska fundera på det ... en annan kul grej... Jag gillar att skriva, nåja det märks kanske inte på denna sida, men har en ambition att skriva mer ... www.vulkan.se verkar vara kul, kanske ska jag publicera något av mina många alster. Från att först prata om att publicera bilder så är jag nu i skrivande stund inne på även publicera mina texter och teckningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0